فروش گوشت‌های لاکچری در تهران

ماجرای فروش بستنی با روکش طلا به نرخ چند صد هزار تومان در برج میلاد را یادتان هست؟

تابناک: ماجرای فروش بستنی با روکش طلا به نرخ چند صد هزار تومان در برج میلاد را یادتان هست؟ حکایتی که تا مدت ها بهترین مثال برای نشان دادن شکاف طبقاتی در کشورمان شده بود و حالا ظاهرا باید دور انداخته شود!

اگر تا یکی دو سال پیش پوشیدن لباس‌های آنچنانی تولید برندهای مشهور جهان، استفاده از ساعت‌‌های فوق گران قیمت و سوار شدن بر خودروهای میلیاردی ملاک لاکچری بودن افراد بود و برخی نوکیسه ها با نمایش این نوع دارایی‌های‌شان، به یکدیگر فخر می فروختند و در عموم خودنمایی می‌کردند، حالا ملاک ها به شدت تغییر کرده است.

تغییری بسیار شگرف، آنقدر که لاکچری پسندان کشورمان در غذا خوردن نیز عادت های جدیدی از خود نشان می‌دهند. اشتباه نکنید؛ منظورمان رستورانی که در آن غذا می‌خورند یا حتی غذایی که سفارش می‌دهند نیست، بلکه از آن جزئی تر، به مواد اولیه طبخ غذا بر می‌گردد؛ به گوشتی که قرار است کباب شود، به شکل استیک یا دیگر اشکال غذا آماده گردد یا حتی جزئی از خورشت یا آبگوشت باشد.

گوشتی از قرار کیلویی 740 تا 900 هزار تومان! بله، اعداد را درست خوانده‌اید و حتی ریال و تومان نیز در بیان قیمتش جابجا نشده است. گوشت گاوهایی که در تغذیه‌شان گیاه استفاده نمی‌شود و ظاهرا با فراورده های لبنی فربه می‌شوند و همزمان، ماساژ هم می‌گیرند و موسیقی هم برایشان نواخته می‌شود!

Sahar